{9028}: Nubben är klok han och kastar inte bort några pengar på nya spelare som ändå inte tillför något.....Modo värvade en ny målvakt men i kväll står Hanses där igen . Men Modo har ett försvars spel som måste göra Modo supportrar gråhåriga i förtid. Ska bli intressant och se hur Modo klarar av att vända det här.....bäst när det gäller och vinnar skallar ....har Modo det ???
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer
Ska bli intressant och se hur Modo klarar av att vända det här.....bäst när det gäller och vinnar skallar ....har Modo det ???