1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 615020 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 2039260

Sv: Apropå nånting...
{8839}: Timrå gör ju saker titt som tätt? Besöker barnsjukhus, skolor, idrottsföreningar för funktionshindrade, marknader, butiker och gud vet allt.

Men i vanlig ordning kastar du ett avundsjukans öga på allt och alla som inte är Timrå IK och verkligen visar ditt mindrevärdeskomplex

Svarskommentarer

Sv: Apropå nånting...
Öndulat: Tänk om Timrå gjort samma sak på Vivstavarvstjärn vad kul det skulle ha varit och lira lite med .killarna .
Kandke fel av mig att begära det
Otroligt tråkigt att ni inte visar lite känsla att det skulle ha varit roligt med ett sådant arrangemang.
Som vanligt när man tycker något !

Sv: Silly Season 2026-27
Timrå-spelare draftad! William Sörbrand blir draftad av Chicago. I 7:e rundan, precis som Zetterberg blev en gång. Ingen press bara, men William får gärna gå i Zätas fotspår och bli ungefär lika bra...