Farbror Hasse: Visst sltspelsplatsen är säkrad, men det var den sämsta insats jag skådat i år.. Dom kan ju bara dom vill, första tio var det ju klass skillnad.. Sen rasade allt som ett korthus, varken defensivt eller offensivt var vi bra..
Nä skärpning nu till nästa match, men såklart den går ju på canal+ så det kan ju inte gå så himmla bra..
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer
Nä skärpning nu till nästa match, men såklart den går ju på canal+ så det kan ju inte gå så himmla bra..