Modesty Blaise: För allas trevnad. Återgå till det ämne som intresserar Dig mest.
Här är det hockey som gäller ! I detta forum diskuterar vi knäskydd och remningen av skridskor med samma intensitet som Svenska Akademin när de ska välja en litteraturpristagare. Inget hockeyrelaterat ämne är för litet. Vi kan skriva avhandlingar om susopensoarens utveckling från 20-talet. Vi kan kommentera burskyddens omistliga charm. För att inte tala om hakskyddens korta men ack så dominerande ställning på 70-talet.
Jag respekterar att gymping är stort i Ditt liv, men här snackar vi hockey !
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer
Här är det hockey som gäller !
I detta forum diskuterar vi knäskydd och remningen av skridskor med samma intensitet som Svenska Akademin när de ska välja en litteraturpristagare.
Inget hockeyrelaterat ämne är för litet.
Vi kan skriva avhandlingar om susopensoarens utveckling från 20-talet.
Vi kan kommentera burskyddens omistliga charm. För att inte tala om hakskyddens korta men ack så dominerande ställning på 70-talet.
Jag respekterar att gymping är stort i Ditt liv, men här snackar vi hockey !