Farbror Hasse: Käre vän...måste tillstå att jag är förvånad... vadan denna vändning... sist vi diskuterade gymping minns jag att du var otroligt intresserad...hm...och väldigt angelägen;-) inte kan jag väl ha misstagit mig så...för visst var det väl ämnet som var av intresse...?? Nu samlar vi ihop oss, rättar in oss i leden...och återgår till hyllningarna av det röd-vita laget!!
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer
vadan denna vändning...
sist vi diskuterade gymping minns jag att du var otroligt intresserad...hm...och väldigt angelägen;-)
inte kan jag väl ha misstagit mig så...för visst var det väl ämnet som var av intresse...??
Nu samlar vi ihop oss, rättar in oss i leden...och återgår till hyllningarna av det röd-vita laget!!