Jåkkinen: Mordor antyder att det blir en läggmatch imorgon??? Jaja vi får väl se. Man fick ju läsa att man far med överdrift när man läst att en bra spelare är avstängd plus att man kanske skulle använda junisar! Då far man med osanning enl j f k!! Vad har han i vår bok att göra??? Jag babblar inte i deras!😈😈😈
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer
Då far man med osanning enl j f k!! Vad har han i vår bok att göra??? Jag babblar inte i deras!😈😈😈