Matchen avgjordes vid Lövens 1-0 om man ska va ärlig. Timrå försöker få till en kontring i boxplay, vilket visar sig vara urdumt. Tyvärr måste Freddan uppmana sina gubbar att lägga sig och spela död, om vi nu ska lyckas ta dessa typer av matcher.
För Lövens del så var detta nog den dummaste segern de kunde ta! Men, jag tror detta handlar om Cannata en hel del, känns som att han stör sig på Dahlén, mer än vad man kan tro. Han kunde bara inte förlora..För vår del var denna förlust den dummaste också, så det går väl hand i hand när vi summerar det hela.
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
Matchen avgjordes vid Lövens 1-0 om man ska va ärlig. Timrå försöker få till en kontring i boxplay, vilket visar sig vara urdumt. Tyvärr måste Freddan uppmana sina gubbar att lägga sig och spela död, om vi nu ska lyckas ta dessa typer av matcher.
För Lövens del så var detta nog den dummaste segern de kunde ta! Men, jag tror detta handlar om Cannata en hel del, känns som att han stör sig på Dahlén, mer än vad man kan tro. Han kunde bara inte förlora..För vår del var denna förlust den dummaste också, så det går väl hand i hand när vi summerar det hela.