Jensen_12: Beror lite på vad man tycker är en "jämn nivå".
Att Löven enklare fick med sig pp, utav dykningar och rent gris är rätt tydligt. Medan när Modo fick pp så var det mer utvisningar som domarna inte kunde blunda för. Rätt långt ifrån en "jämn nivå".
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
Att Löven enklare fick med sig pp, utav dykningar och rent gris är rätt tydligt. Medan när Modo fick pp så var det mer utvisningar som domarna inte kunde blunda för. Rätt långt ifrån en "jämn nivå".