1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614961 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 2045453

Sv: Apropå nånting...
Tycho:

Vi får göra vårt och slå löven, sedan hoppas jag ni krossar det lilla som är kvar av dem och verkligen slår in spiken i kistan i deras ekonomiska satsning och förstör deras säsong.

Därefter får ni möta IKO och vi tar oss an Leksand.

Det är tid för hämnd för våra klubbar mot de som skickade ner oss.

Dock jobbigt ikväll, jag vill verkligen att ni tar fortsättningsserien och får möta löven. Samtidigt så ifall vi missar slå ut löven vill jag inte möta er för vi har så jävla svårt mot er.

Trots allt så försöker jag se möjligheterna, jag får tror att vi slår löven och håller därför på er mot BIK.

Svarskommentarer

Sv: Apropå nånting...
Rytter: Men man får säga grattis till målvaktsvärvningen, jag trodde inte att den chansningen skulle gå hem, men han överglänste Cannata igår!

Sv: Silly Season 2026-27
Pucken:
Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer