Madde: Tänkte beställa biljett till matchen mellan Timrå och Luleå den 15/2 i ladan......men jag vet ju inte var ni står någonstans???? Kan du inte berätta det för mig så kan jag genast beställa min biljett så att jag får vara med ER GOSA under matchen........
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer
Kan du inte berätta det för mig så kan jag genast beställa min biljett så att jag får vara med ER GOSA under matchen........