1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614961 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 204835

Sv: HV 71 - Timrå IK 2003-01-30
Många av er har helt rätt i det mesta här på gb:n. Frågan är inte om vi kommer att förlora utan med hur mycket? Vi kommer säkert att förlora med minst 17 - 1. Domarjäveln kommer att spela fram till minst hälften utav målen. Allt kommer att gå HV:s väg ikväll. Det är säkert Vinnerborg som dömer också.

Davidsson och Sahlsten gör minst fyra mål var. Kent-Anders och Nubben kommer att få gå hem efter den här matchen helt klart. Dom kommer att få sparken och Molla kommer tillbaka som gubben i lådan efter SHG.

Faan vad jag är less, vi kommer nog inte att vinna elitserien i år heller. Hockeylivet är jobbigt just nu. Jag är så less så jag orkar nog inte slå på teven och kika på skiten ikväll.

C+ suger fett. De visar alltid fel Timrå-matcher. Varför ska de överhuvudtaget visa matcher med Timrå? Jag uppmanar nu alla att mailbomba C+ och att vi där kräver ett totalstopp utav Timrå IK i direktsändning.

Faan vad allt känns hopplöst i dagsläget, faaaan också.......*SUCK* Och snart är det slutspel också, vad har vi igenkligen där att göra?

Sv: Silly Season 2026-27
Pucken:
Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer