Dream Team: Jág vet inte anledningen. Föroppningsvis bara sjuk.
Det hade varit kul att sett fler juniorer ikväll. Zetterström och Lauritzen tex. Hoppas Öhrling får stå också så Kapanen får vila, men så blir det nog inte
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
Det hade varit kul att sett fler juniorer ikväll. Zetterström och Lauritzen tex.
Hoppas Öhrling får stå också så Kapanen får vila, men så blir det nog inte