Bo "Bulla" fyllde 50 för ett tag se´n (tror jag). M.a.o. det var ironi den här gången. Den gode Bulla ( f.ö. en mycket trevlig person, och verklig TIMRÅ-kille sedan barnsben), skulle nog i dagens form inte orka många varv runt rinken. F.ö. tror jag att TIMRÅ IK skräller i kväll och tar minst 1 poäng. Blir det straffar, så tror jag på 2 Points.
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
Tjaba !!
Bo "Bulla" fyllde 50 för ett tag se´n (tror jag). M.a.o. det var ironi den här gången. Den gode Bulla ( f.ö. en mycket trevlig person, och verklig TIMRÅ-kille sedan barnsben), skulle nog i dagens form inte orka många varv runt rinken.
F.ö. tror jag att TIMRÅ IK skräller i kväll och tar minst 1 poäng.
Blir det straffar, så tror jag på 2 Points.
TIMRÅ IK 4 Ever!!!