Nu ni... denna kväll kan bli fruktansvärt värdelös eller helt underbar. Själv tror jag på nått mitt i mellan.
Sen får vi ju inte glömma bort att kika in Söråkersmaffian ("Jag", "hoppzan") och Jimmy som tagit bilen ner med några till jag inte kan minnas hette. Ej att förglömma SMÅLAND heller...
Gör jag rätt eller fel i att spela in matchen? Kan man bedöma efteråt, bör tillägga att jag spelar över Färjestadsmatchen. Får ju inte bli större siffror iaf.
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
Sen får vi ju inte glömma bort att kika in Söråkersmaffian ("Jag", "hoppzan") och Jimmy som tagit bilen ner med några till jag inte kan minnas hette. Ej att förglömma SMÅLAND heller...
Gör jag rätt eller fel i att spela in matchen? Kan man bedöma efteråt, bör tillägga att jag spelar över Färjestadsmatchen. Får ju inte bli större siffror iaf.