Dream Team: Förstår din ironi. Men nån´ting ligger det i detta. Laget äter ju numera gemensamma måltider i samband med träningar och sammankomster. Det måste ha hänt nån´ting i köket ????????
Det där håller dom säkert redan på att undersöka redan. Någon ligger djäkligt illa till, i samband med kosthållningen och matleveranserna.
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
Förstår din ironi.
Men nån´ting ligger det i detta.
Laget äter ju numera gemensamma måltider i samband med träningar och sammankomster.
Det måste ha hänt nån´ting i köket ????????
Det där håller dom säkert redan på att undersöka redan.
Någon ligger djäkligt illa till, i samband med kosthållningen och matleveranserna.
TIMRÅ IK 4 Ever!!!