hassebasse: jo med mängder av spelare skadade så skämmer dom inte alls bort sig, jag är stolt. Nu är det bara att hoppas på att spelarna frisknar till och att Nubben får röta och lyckas knyta till sig någon center...
Någon som hört något om något nyförvärv föresten för om Nubben inte har klart för sig vilken han vill värva vid detta laget så tvivlar jag starkt på att någon Center tillkommer.
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
Någon som hört något om något nyförvärv föresten för om Nubben inte har klart för sig vilken han vill värva vid detta laget så tvivlar jag starkt på att någon Center tillkommer.