1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614965 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 205307

Sv: HV 71 - Timrå IK 2003-01-30
Hälge: Man blir alltså förbannad när man ser Livs segergester efter matchen. Herregud detta var ju ingen värdemätare. Sen så står fårskallen Davidsson och blir intervjuade på Canal+ och säger att det kändes som om Timrå var tröttare. Jävla idiot var 7 man kort innan match och Crippe klev av inför tredje. Alltså vi avslutade matchen med 8 man borta. Då säger det väl sig självt av vi blir trött. Det hade ju f-n varit pinsamt alltså om inte HV71 vunnit ikväll på hemmais.

Dom är ju dum på riktigt alltså i Småland....*Grrrr*

ALLTID RÖTT, ALLTID RÄTT ;)

Sv: Silly Season 2026-27
Pucken:
Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer