dr-nix: Lundin var riktigt bra. Han gjorde en felfri insats och tryckte till i närkamperna. Hansoon var också väldigt duktig. Hur Nike89 kan döma ut han så fullständigt har jag ingen som helst förståelse för. Tycker dock synd om Sanny som "bara" skulle rensa ut pucken ur egen zon och missade pucken och sköt i luften varpå Pasi Mättäänen tog tillvara på pucken och sköt. Kapanen fint med men tvingades släppa retur och Mättäänen fick tag på pucken igen och lyckades lirka in pucken. Bäst på plan i Timrå var Kapanen, Robban, Matthiasson och Lindman.
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
ALLTID RÖTT, ALLTID RÄTT ;)