dr-nix: Lundin och Hanson tycker jag gjorde in stark insats, jäkligt kul att få se lite juniorer ute på isen... Kapanen och robban var oxå riktigt bra ikväll..
Men en sak undrar jag bara vart har offensiven tagit vägen??? Defensiven var bra ikväll iaf...
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
Kapanen och robban var oxå riktigt bra ikväll..
Men en sak undrar jag bara vart har offensiven tagit vägen???
Defensiven var bra ikväll iaf...