dr-nix: Rätt talat Dr-nix. Det är INTE Timrå IK som ska vara oroliga inför Slutspelet.
Det är DOM ANDRA LAGEN som har fått "myror i kalsongerna" !!
Titta bara. Nu torskade Frölunda mot SSK.
Som jag redan skrivit här på GB i kväll:
"TIMRÅ IK:s supportrar KAN SE FRAM emot Slutspelet med STOR tillförsikt.
KÖP BILJETTER I TID! Detta tillfälle kanske inte kommer tillbaka på många år, att TIMRÅ IK får vara med och slåss om SM-GULD. Inte bara det. TIMRÅ IK har en MYCKET stor chans !!!
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
Rätt talat Dr-nix.
Det är INTE Timrå IK som ska vara oroliga inför Slutspelet.
Det är DOM ANDRA LAGEN som har fått "myror i kalsongerna" !!
Titta bara. Nu torskade Frölunda mot SSK.
Som jag redan skrivit här på GB i kväll:
"TIMRÅ IK:s supportrar KAN SE FRAM emot Slutspelet med STOR tillförsikt.
KÖP BILJETTER I TID! Detta tillfälle kanske inte kommer tillbaka på många år, att TIMRÅ IK får vara med och slåss om SM-GULD.
Inte bara det. TIMRÅ IK har en MYCKET stor chans !!!
TIMRÅ IK 4 Ever!!!