hassebasse: Visst, lagmoralen är det världsklass på. Men som det ser ut nu, ca. en månad före slutspelet startar får vi nog vara glada att bara vara få med och spela. Sorgligt men sant, om skade/sjukdomsläget är detsamma i början av mars, tack och godnatt... Kalla mej mega-negativ, visst. Men en gnutta realism måste också få blandas in i denna TIK-fanatism.
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
Kalla mej mega-negativ, visst. Men en gnutta realism måste också få blandas in i denna TIK-fanatism.