dr-nix: Rätt beslut! Det kommer du inte att ångra. Det blir ett minne för livet för oss alla som håller på TIMRÅ IK. Hur länge har inte alla RIKTIGA TIK-supportrar väntat på denna vinter. Nu är den äntligen här. Det är bara SÅ OTROLIGT SKÖÖÖÖNT!!!!!
Jag är så GLAD och STOLT, att jag är TIMRÅ-supporter. Vilket GÄNG Kenta och Anders har skapat. Nubben och alla i Timrås´ trupp inte att förglömma!
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
Rätt beslut!
Det kommer du inte att ångra.
Det blir ett minne för livet för oss alla som håller på TIMRÅ IK.
Hur länge har inte alla RIKTIGA TIK-supportrar väntat på denna vinter.
Nu är den äntligen här. Det är bara SÅ OTROLIGT SKÖÖÖÖNT!!!!!
Jag är så GLAD och STOLT, att jag är TIMRÅ-supporter.
Vilket GÄNG Kenta och Anders har skapat. Nubben och alla i Timrås´ trupp inte att förglömma!
TIMRÅ IK 4 Ever!!!