Liv dansar alltid för klacken efter seger, oavsett hur det ser ut. Sen att han blir extra glad när han håller nollan är väl inte så konstigt? Och varför kalla Davidsson idiot för att han tycker det kändes som att Timrå var tröttare? Har han fel? Det finns ju en anledning, som du nämner, men han har ju ändå rätt i det han säger.
I övrigt vill jag gratulera er alla till en MYCKET fin målvakt i Kimmo Kapanen. Han kan ta er långt i slutspelet framöver...
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
Liv dansar alltid för klacken efter seger, oavsett hur det ser ut. Sen att han blir extra glad när han håller nollan är väl inte så konstigt? Och varför kalla Davidsson idiot för att han tycker det kändes som att Timrå var tröttare? Har han fel? Det finns ju en anledning, som du nämner, men han har ju ändå rätt i det han säger.
I övrigt vill jag gratulera er alla till en MYCKET fin målvakt i Kimmo Kapanen. Han kan ta er långt i slutspelet framöver...