1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614961 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 205432

Sv: Dagens match mot HV
hassebasse: Timrå har gjort en alldeles unik säsong i år. Oavsett hur det går nu kan man inte begära mer, egentligen. Tyvärr tror jag Timrå inte har så mycket att säga till om i medaljfördelningen.

Personligen är jag nöjd med slutspel, allt utöver är ren bonus. Det brukar som bekant bli lite annat spel när playoff-spelet drar igång. Jag känner mig rätt osäker hur pass bra TIK behärskar detta.

Visst finns det tid att läka skador och sjukdomar, jag såg bara ett skräckscenario målas upp nu när precis allt går emot.

Hoppas på bästa möjliga utdelning innan säsongen är slut. Kom ihåg: Vi är Timrå och VI GER ALDRIG UPP!!!!

Sv: Silly Season 2026-27
Pucken:
Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer