Det finns ingen anledning till "motstånd" mellan supportrar så länge matcherna inte pågår...:-) Knappt ens då förresten. Har haft en trevlig kväll där jag träffat gud, Jag, Red Eagle Jkp, Dysso och Et tu Brute. Vi kom bra överrens både före och under matchen. Återstår att se hur kaxig Dysso var i bilen till Göteborg...:-)
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
Det finns ingen anledning till "motstånd" mellan supportrar så länge matcherna inte pågår...:-) Knappt ens då förresten. Har haft en trevlig kväll där jag träffat gud, Jag, Red Eagle Jkp, Dysso och Et tu Brute. Vi kom bra överrens både före och under matchen. Återstår att se hur kaxig Dysso var i bilen till Göteborg...:-)