1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614965 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 205450

Sv: HV 71 - Timrå IK 2003-01-30
OskarB: Ber om ursäkt för vissa här som tydligen inte kan unna andra att glädja sig... Tycker snarare det är skoj att uppleva att man för en gångs skull kan förlora en match utan att det gör någonting. I 20 år har alla matcher varit livsavgörande för lagets fortsatta existens/avancemang till ngn högre serie etc men nu kan man bara slappna av och invänta slutspelet. Känns märkligt. Som Timråsupporter är man ju van att konstant lida...

Traffade du den berömda SMÅLAND? Vi är många som undrar om han är lika galen "live" som i Hockeysnack...

Sv: Silly Season 2026-27
Pucken:
Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer