1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614965 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 205475

Sv: HV 71 - Timrå IK 2003-01-30
Hemkommen från Kinnarps är det väl bara att räta på ryggen och gratulera HV. Tycker dock inte det finns någon skam i denna förlust. Timrå spelade ju med kraftigt decimerat manskap och de skötte sig bra med tanke på förutsättningarna tycker jag. Kapanen gjorde en del grymma räddningar, Robban kämpade och slet. Överhuvudtaget tycker jag laget kämpade bra och stod upp fast de var trötta.

Och för de som undrar kan jag tala om att "Söråkersmaffian" hördes och höll igång bra. Fin banderoll hade de med sig också.

Nu ska jag knapra halstabletter...

Sv: Silly Season 2026-27
Pucken:
Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer