SirPimme: Ja, om Timrå hänger med så här pass bra trots att spelarna fått lepra i knävecken, ser det ju iaf rätt lovande ut om man kan ställa ett friskt lag på benen till slutspelet.
Jag har sugit på slutspels-karamellen i evigheter nu, den vill liksom aldrig ta slut. Jag kan bara inte smälta att Timrå ska spela slutspel om drygt en månad. OFATTBART VAR ORDET!!!
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
Jag har sugit på slutspels-karamellen i evigheter nu, den vill liksom aldrig ta slut. Jag kan bara inte smälta att Timrå ska spela slutspel om drygt en månad. OFATTBART VAR ORDET!!!