Dream Team: Jag böjer mig för säsongen som naturligtvis skall vara 76/77. En match där för övrigt en blott nyss fyllda 17-åring vid namn, Mats Näslund, krediterades för 1+1.
Men i det allsvenska mötet, 82/83, så vidhåller jag att TIK vann. Annars vann HV bortamötena i Timrå både i allsvenskan samt i den efterföljande kvalserien.
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
Men i det allsvenska mötet, 82/83, så vidhåller jag att TIK vann. Annars vann HV bortamötena i Timrå både i allsvenskan samt i den efterföljande kvalserien.