Åhum, host host. Någon som hört av SMÅLAND? Taxi 15.00, på plats lite senare. Fan, jag är orolig. Antingen är det en vandrande vålnad, eller ett skämt.
Du som gett Cubagarren och alkoholen nya begrepp, HÖR AV DIG. BOLMA BOLMA, HOSTA HOSTA. SKÅL TAMEJFAN.
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
Antingen är det en vandrande vålnad, eller ett skämt.
Du som gett Cubagarren och alkoholen nya begrepp, HÖR AV DIG.
BOLMA BOLMA, HOSTA HOSTA.
SKÅL TAMEJFAN.