Okej, en insläppt balja av 36 skott må smälla högre än att hålla nollan efter att ha motat 15 skott... Men Liv vinner ju ändå mötet på nå´t sätt! Laget vinner och grabben nollar trots allt TIK...
Men visst... Kapanen är jokern i leken inför slutspelet! Vi skulle dock behöva förstärkning i form av en forward som skadeläget är nu - och imorgon är deadline... *suck*
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
Okej, en insläppt balja av 36 skott må smälla högre än att hålla nollan efter att ha motat 15 skott... Men Liv vinner ju ändå mötet på nå´t sätt! Laget vinner och grabben nollar trots allt TIK...
Men visst... Kapanen är jokern i leken inför slutspelet! Vi skulle dock behöva förstärkning i form av en forward som skadeläget är nu - och imorgon är deadline... *suck*