{7536}: "Kanske inte så konstigt att ha känslor för andra lag som verkligen kan bli mästare när ens eget lag härjar i lägre division."
Hahah! Ni har verkligen tappat allt vad verklighetsuppfattning heter där uppe i norr med era minecraftmiljoner. Byta lag? Haha det är sånt som 10 åringar gör varje säsong när det går bra för ett lag... Jag kan säga dig att jag tappar allt intresse av SHL när Timrå inte spelar där. Underhållningsvärdet av SHL hockeyn är bedrövlig, då är jag ärlig, brukar somna framför tvn på lördagsmatcher i tv4. Mer raggarhockey i HA fram och tillbaks i en toppmatch. Men fortsätt ni och var den NHL wannabe klubb ni är och fortsätt med era mysiga ljusshower. Jag kan förstå er iofs med er slö och brunkhockey att man vill försöka hitta underhållning på annat sätt. 😉
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
Hahah! Ni har verkligen tappat allt vad verklighetsuppfattning heter där uppe i norr med era minecraftmiljoner. Byta lag? Haha det är sånt som 10 åringar gör varje säsong när det går bra för ett lag... Jag kan säga dig att jag tappar allt intresse av SHL när Timrå inte spelar där. Underhållningsvärdet av SHL hockeyn är bedrövlig, då är jag ärlig, brukar somna framför tvn på lördagsmatcher i tv4. Mer raggarhockey i HA fram och tillbaks i en toppmatch. Men fortsätt ni och var den NHL wannabe klubb ni är och fortsätt med era mysiga ljusshower. Jag kan förstå er iofs med er slö och brunkhockey att man vill försöka hitta underhållning på annat sätt. 😉