1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 615016 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 2066973

Sv: Apropå nånting...
En liten detalj i dagens sändning var att Nubben beskrev nya klubbchefen som den bästa värvningen för säsongen. Det är väl klart att Nubben försöker boosta honom, men jag hoppas att det finns substans i det.
Skulle vara kul om vi lyckats värva en riktigt vass kapten på skutan som kan få oss att ta ett par kliv. Vad tror ni?

Svarskommentarer

Sv: Apropå nånting...
Håkkybåkky: Timrås koncept försvinner snart om inte det kommer in några egna lovande spelare och blivande stjärnor för kommande spel i NHL .
Medelåldern rusar iväg nu !

Sv: Apropå nånting...
Håkkybåkky: Absolut! Det var det som jag tyckte lät bäst. Verkar inte som om han kommer låta någon lata sig. Kanske får vi till och med igång marknad!

Sv: Apropå nånting...
Per Svensson lät riktigt taggad när jag snackade med honom tidigare idag. Bra värvning? hockeynews.se/articles/14797/

Sv: Silly Season 2026-27
Timrå-spelare draftad! William Sörbrand blir draftad av Chicago. I 7e rundan, precis som Zetterberg blev en gång. Ingen press bara, men William får gärna gå i Zätas fotspår och bli ungefär lika bra...