1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 615023 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 2067124

Sv: Apropå nånting...
Tikkare: fick Timrå något? I så fall varför bör kanske tilläggas?

Svarskommentarer

Sv: Apropå nånting...
JanneG: Tifogruppen måste ha sitt. Vi är ju bäst på det i HA.

Sv: Apropå nånting...
JanneG: Timrå fick 72000kr, för uteblivna intäkter bl.a. för flera inställda ungdomscuper och en sommarhockeyskola. AIK fick 145 000kr. Varför? Kan du svara på varför?

Tackar ni nej till de smutsiga oljepengarna nu när ni fick så mycket bidrag? Eller fortsätter ni att tacka och ta emot trots exploatering av naturen och utnyttjande av människor?

Sv: Apropå nånting...
JanneG:
Varför vill du ha fakta helt plötsligt?
Du kan väl bara hitta på något som vanligt och sen försvinna när någon undrar om det finns substans i ditt påståenden.
Varför inte köra den där om att sälja namnet till kommunen eller har du något nytt på lut?

Sv: Silly Season 2026-27
Timrå-spelare draftad! William Sörbrand blir draftad av Chicago. I 7:e rundan, precis som Zetterberg blev en gång. Ingen press bara, men William får gärna gå i Zätas fotspår och bli ungefär lika bra...