Nä......nu ska jag mot min vilja besöka duschen för första gången på en vecka....jag måste tydligen göra mig vacker inför ett 60-årskalas om en timme.....men vi hörs väl ikväll/natt när jag är full av scottis whiskey och Timrå har nitat till Malmö med 3-0....... SKÅL TAMJEFAN KÄRA VÄNNER!!!!!!!!!!!mot kaljset.....o duschj-n.....usch....grrrrrr..
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
SKÅL TAMJEFAN KÄRA VÄNNER!!!!!!!!!!!mot kaljset.....o duschj-n.....usch....grrrrrr..