Christerus: Det där om lottning går till som följer: 1:an och 2:an i Serien, lottas mot 7:an och 8:an.
3:an och 4:an lottas mot 5:an och 6:an. Det är INTE troligt att TIK orkar komma bland de TVÅ bästa. Det är också troligt att DIF, TIK, Luleå kommer bland de på 3:e till 6:e plats. Det är DÄRFÖR som jag är rädd för att det blir DIF i kvartsfinalen.
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
Det där om lottning går till som följer:
1:an och 2:an i Serien, lottas mot 7:an och 8:an.
3:an och 4:an lottas mot 5:an och 6:an. Det är INTE troligt att TIK orkar komma bland de TVÅ bästa.
Det är också troligt att DIF, TIK, Luleå kommer bland de på 3:e till 6:e plats. Det är DÄRFÖR som jag är rädd för att det blir DIF i kvartsfinalen.
TIMRÅ IK 4 Ever!!!