Sputnik: ja jag fattar det också som att det blir Fille PLUS en till back. Om man försöker läsa mellan Nubbens rader så verkar denna back vara en transatlant
OlliJanne: Ja och stämmer Lofqvuist så kommer vi ha en skapliga 2 första backpar.
Lofquist-Hardegård westerlund-Svensson
Då kommer vi på allvar kunna vara med och fajtas med Björklöven. Speciellt då jag anser att vi har mer spetsig forwardssida och att vår Backsidan kommer vara starkare i år med. Lofquist tvåvägsspel tillsammans med Hardegårds offensiva spets kommer ge oss en till dimension. Svenssons stabila defensiva spel kommer ge mer utrymme för Fille att utveckla ditt offensiva spel. 🙂👍
Timrå-spelare draftad! William Sörbrand blir draftad av Chicago. I 7:e rundan, precis som Zetterberg blev en gång. Ingen press bara, men William får gärna gå i Zätas fotspår och bli ungefär lika bra...