1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614961 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 207111

Sv: TIK-MIF
Shadar Logoth: Jorå det går alldels utmärkt om disciplinnämden anser det. Sedan måste också Timrås matchläkare anmäla skadan om det ska kunna bli något utav det. Var det inte Styf som råkade ut för nått liknande sedan han tacklat sönder Janne Larsson i Brynäs ifjol? Även Henrik Rhenberg i Brynäs fick väl ett brev på posten efter han slagit sönder armen på Viktor Wallin. Men som sagt så måste matchläkaren anmäla skadan till disciplinnämden först. Sedan granskar de fallet och avgör vad som är ett rimligt straff.

Sv: Silly Season 2026-27
Pucken:
Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer