Kevin O Shea: Det dära fixar dom säkert in en anmälan på. Kan ju upplysa herrskapet om att jag m,fl var mäkta upprörd över sop-Anderssons fortsatta vårdslösa spel i matchen. Han borde inse att han inte räcker till på den här nivån längre. J-la yxmördare är vad han är.
Fick också ajjtografen utav den gamle Ryssdräparen Sandström som spatserade förbi Östra-Stå ett par gånger ikväll. Loob bakom ryggen Sandström ni kommer ihåg va? ;)
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
Fick också ajjtografen utav den gamle Ryssdräparen Sandström som spatserade förbi Östra-Stå ett par gånger ikväll. Loob bakom ryggen Sandström ni kommer ihåg va? ;)