1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614959 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 207280

Sv: TIK-MIF
Härligt med en hemmaseger igen. Tycker nästan att det har varit som om Timrå presterat bättre resultat på bortais än hemma. Starkt naturligtvis, de flesta lag spelar sämre borta äm hemma, det är inte det jag menar, utan bara att det är kul att få visa hemmapubliken vilket bra lag man är och bli hylllade som ett sådant.

Om det nu blir så att TIK hamnar bland de fyra första lagen, så blir det en extra hemmamatch, vilket ofta varit avgörande i slutspelet. Ofta har det visat sig nödvändigt att vinna just hemmamatcherna, men i Timrås fall ser det nästan ut som om borta är hemma. Så hur som helst, borta eller hemma , spelar ingen roll bara Timrå vinner.

Sv: Silly Season 2026-27
Pucken:
Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer