JonteD: Äsch, jag var inte riktigt seriös. Även om det så klart finns saker att förbättra skiter jag fullständigt i det just nu. I alla fall efter första.
Gör man 5 mål i första perioden kan uppspelen gå via Jontes grannes mormor. I don't care. Timrå manglar sönder BIK. Åtminstone i första, gott så.
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
Gör man 5 mål i första perioden kan uppspelen gå via Jontes grannes mormor. I don't care. Timrå manglar sönder BIK. Åtminstone i första, gott så.