OlliJanne: Kalasbra offensiv, påhittigt och finurligt. Bra för gossarna att få göra mycket mål. Bra att varva igång Dahlén. Slarviga pass och en hel del hjärtat-i-halsgropen spel rakt genom egen zon. Små marginaler.... ett giftigare löven hade straffar oss betydligt hårdare än vad Griskatterna gjorde.
Skönt med seger och att ingen av våra låg medvetslös medan spelet fortgick
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
Skönt med seger och att ingen av våra låg medvetslös medan spelet fortgick