1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 615027 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 20889

Sv: Resultattavlan
Ja. det enda positiva i ditt inlägg F var ju att du någonstans ser varför jag tog upp detta om resultattavlan från början. Tack för det.
Sedan att du hyllar PerHApps svar är ju mindre roligt. Varför gnäller ni tillbaka på de som kommer med relevanta åsikter. Varför tror ni att man skriver överhuvudtaget? Varför tror ni varför man bryr sig? Jo, för att det ska bli bättre. Och bättre vill väl alla bli? Och att jag bara gnäller utan att göra någonting åt det är ju helt fel. Jag har ju lämnat det enkla rådet att förse ansvarige med en freestyleradio och lyssna på Radiosporten som komplement till webb-uppkopplingen. Är inte det bra?

Sv: Silly Season 2026-27
Timrå-spelare draftad! William Sörbrand blir draftad av Chicago. I 7:e rundan, precis som Zetterberg blev en gång. Ingen press bara, men William får gärna gå i Zätas fotspår och bli ungefär lika bra...