1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 615018 inlägg · 6214 ämnen

Följande fel har inträffat:

Inlägget finns inte

Inlägg: 2090035

Sv: Timrå IK - Kristianstads IK 2020-10-18
Andersson: Då kan jag stryka Timråtröjan nu då. Den åker på imorrn. Jobbar och bor i Kristianstad..

Svarskommentarer

Sv: Timrå IK - Kristianstads IK 2020-10-18
Helt sjukt att Timrå än en gång lyckas hitta ett sätt att vinna, trots att man spelar uselt i dryga 40 minuter. Samt tar idiotutvisningar.
Tack gode gud för #54, och för krischanstas uselhet.

Nu är det väl lite vila, va? Hoppas man tränar lite på spel i egen zon, uppspel och hur man slår och tar emot passningar. När spelet i övrigt börjar klicka kommer man bli riktigt vassa.

Pjuh! Hockey är en frustrerande men ändå småmysig sport!

Sv: Timrå IK - Kristianstads IK 2020-10-18
josha840: Det är tydligen Jonte som är tungan på vågen.
Gör en staty av pojken vettja.

Sv: Timrå IK - Kristianstads IK 2020-10-18
Vinst men nu jävlar får vi sluta upp med att vara utspelade match efter match. Vi kan inte ha det så hät kämpigt hela tiden med det lag vi har

Sv: Silly Season 2026-27
Timrå-spelare draftad! William Sörbrand blir draftad av Chicago. I 7:e rundan, precis som Zetterberg blev en gång. Ingen press bara, men William får gärna gå i Zätas fotspår och bli ungefär lika bra...