{8437}: Skillnaden är att vi saknade Jonte mot Tingsryd, så är det bara, ganska illa att allt står och väger med EN spelare, vi har ett bättre lag än så.
Kollat förstaperren mellan modo och BIK. Man får lite perspektiv. Jävlar, så sugiga modo är. Och väldigt märkligt försvarsspel. Man ställer liksom upp, sen får BIK spela runt som i ett pp. Försöker lista ut vem som är den där Heponiemi. Allsvenskans största stjärna, enligt HS lika stora stjärna JFK.
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer