Bragd-Birger: vi kan väl inte sitta och heja på grisarna borta mot Modo? Kommer ihåg vår sista match mot bik förra säsongen. Dom jagade huvuden (som vanligt) och vi fick Lundin borta med hjärnskakning och en till var det väl?
Karlskoga ska aldrig någonsin upp i shl, dom ska konka och försvinna, inget annat.
Bragd-Birger: viktigast är ändå att vi gör vårt. Bra att poängen rullar in trots att maskinen går lite på halvfart. För nog kan väl grabbarna mer än så här va?
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer