Hassan: Naturligtvis, kunde inte hålla med mer. Hockey är oerhört mycket känslor. Men det är upp till var och en att representera sitt lags fans på ett bra sätt och bemöta kritik och sportens etik på ett rättvist och ödmjukt sätt.
Hoppas på ett VM spel framöver. Undrar om det blir av?
Timrå-spelare draftad! William Sörbrand blir draftad av Chicago. I 7e rundan, precis som Zetterberg blev en gång. Ingen press bara, men William får gärna gå i Zätas fotspår och bli ungefär lika bra...
Hoppas på ett VM spel framöver. Undrar om det blir av?