Woody Jokinen: Västervik ser mycket starka ut. Björklöven är egentligen rätt bleka och vinner få kamper. Jag undrar hur det hade sett ut med lite mindre enögda randiga. Lite bättre avslut så hade Västervik vunnit det här.
bar mofftak: Ja, de spelar fin hockey, men har svårt att komma till riktigt farliga lägen. För Löven är det precis tvärtom: de spelar ingen märkvärdig hockey men lyckas komma till fina lägen ändå. Kaxiga till tusen är de också.
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer