1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 615014 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 2099497

Sv: Timrå IK - Väsby IK 2020-11-13
{9037}: Visst är MoDo rätt bra ändå...

Svarskommentarer

Sv: Timrå IK - Väsby IK 2020-11-13
Costanza: Summa summarum Modo supporters kommer säkra karlas pension och Sebbe.O lever drömmen som en präktäkta loser. Hockey är underbart.

Sv: Timrå IK - Väsby IK 2020-11-13
Costanza: tror absolut att ni kan lyfta om ni får tillbaks några spelare. Men ni har en lång väg att gå innan ni kan blanda er i toppstriden!

Sv: Timrå IK - Väsby IK 2020-11-13
Costanza: Tror inte de.....😵😵😵😵

Sv: Timrå IK - Väsby IK 2020-11-13
Costanza: Bra på att förlora. Ja nån skall ju va det med. 😃👍

Sv: Silly Season 2026-27
Timrå-spelare draftad! William Sörbrand blir draftad av Chicago. I 7e rundan, precis som Zetterberg blev en gång. Ingen press bara, men William får gärna gå i Zätas fotspår och bli ungefär lika bra...