mikenomad: behöver inte vara skador. I dagens läge kan det ju även handla om att dom fått Corona, eller i varje fall väntar provsvaret. Känns ju inte alltför långsökt att det kan vara så med tanke på smittoläget i Västernorrland.
mikenomad: Går ju spekulera i allt, men svaret var väl inprincip lika inför Lodins frånvaro? Då handlade det om Corona inom hans familj eller vad det var.
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer